SELAMAT DATANG

Pengalaman, Cetusan Inspirasi!
MOHAMAD ARIFFIN ZULKIFLI

Flyer Program AIR dan BISPA (AHTC)



By  Unknown     Tuesday, September 24, 2013    Labels: 


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, siap juga design flyer En. Hadi, Founder & CEO Al-Hidayah Training Consultancy... Semalam dapat projek ni dari beliau, busy punya pasal, malam ni bar dapat siapkan. Yang kat atas ni, flyer Bengkel Intensif Seni Pengucapan Awan dan yang kat bawah ni, flyer Program Agenda Islah Remaja (AIR).

Saya tengok bagus2 program yang En. Hadi anjurkan ni, murah2 pulak tuh. Tapi maaf ya kawan2... hanya available di Sabah sahaja... hehe. Tak pe, kat semenanjung lagi banyak program kan... hehe


Korang komen la sikit ya pasal design saya, mana la tau, perlu banyak lagi buat pembaikan... Tapi, saya rasa memang perlu buat banyak pembaikan... tapi saya tak tahu, nak mula kat mana. Tolong komen2 la ya, bagi idea pembaikan sekali... hehe, terima kasih ^_^

Jenguk2 la Page Facebook saya ya... hehe, boleh la tolong "like2" kan sekali, peace ^_^

Terima kasih kerana membaca. Pengalaman hidup dikongsi bersama, memberi inspirasi.
 Mohamad Ariffin Zulkifli | Peace yo ^_^

Unknown

He's 25 years old geek, eager to learn about latest and existing technology then inspire others with knowledge. He's entusiast in fields, which related to technology, electronics, computer science, especially in field of Big Data and Internet of Things.

No comments:

Post a Comment


Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *